Návštěva Luďka Gasseldorfera

28.04.2011 17:57

Před velikonocemi mi napsal Luděk Gasseldorfer, že by mě rád navštívil a ochutnal moje vlastní pivo. Dohodli jsme se na termínu návštěvy a včera večer přesně o půl sedmé, jak bylo dohodnuto, se u mě Luděk objevil.

Po krátké prohlídce prostor a vybavení mého mikropivovaru jsem roztočil z pětilitrového soudku dvě piva a byl jsem zvědavý, jak mu bude chutnat. Jednalo se o spodně kvašené světlé pivo plzeňského typu s obsahem alkoholu 4,9%. Vzhledem k tomu, že toto pivo bylo stočeno do soudku na konci září 2010 a do doby návštěvy bylo uloženo v lednici, nevěděl jsem ani já, jak bude chutnat. Já osobně jsem byl překvapen, i když na můj vkus mohlo mít o trochu větší říz. Na tom jsme se shodli oba. Poté jsem dal Luďkovi ještě ochutnat svůj vánoční svrchně kvašený tmavý speciál obohacený kořením, jehož poslední dvě láhve mi ještě zbyly. I u tohoto piva Luděk konstatoval, že by mohlo mít trochu větší říz.

Celkově byl doufám Luděk spokojen a jeho slova na adresu mých piv nebyla jen zdvořilostními frázemi.