Vítejte na mém webu

 

Toto jsou moje nové stránky, na kterých bych se chtěl podělit s návštěvníky o své zkušenosti a poznatky při vaření jednoho z nejstarších nápojů na světě - piva.

Rovněž se pokusím zde prezentovat některé informace související s touto problematikou, které by mohly mít přínos a být užitečné i ostatním čtenářům tohoto webu.

Novinky

Dárek k narozeninám

06.09.2017 06:10
Od svého kamaráda jsem dostal k narozeninám piva, která zakoupil v nedávno otevřené pivotéce v našem městě. I v tomto případě jsem si pořídil jejich fotografie a přidal základní údaje. Krkonošský medvěd Typ: světlý ležák EPM: 12 Obsah alkoholu: 4,9% Výrobce: Pivovarská Bašta...

Ruská piva

06.09.2017 06:00
Ze své dovolené v Rusku mě syn přivezl několik kousků tamních piv. Zatím se je uložil do chladu a temna, ale vzhledem k tomu, že některým brzy končí expirační doba, budu je muset co nevidět také ochutnat. Níže jsem dovezené produkty vyfotil a přidal několik základních informací, které...

Korbel s vlastním logem

19.06.2017 00:00
Dětičky mě opět příjemně překvapili a darovali mi korbel na pivo s logem.

Desatero pivaře

02.03.2016 22:25
Ještě jedna výzdoba do mého malého pivovárku, tentokráte od nejmladšího syna. Je jím "Desatero pivaře", které je vypáleno na dřevě.

Cedule

02.03.2016 16:45
Od svých synů jsem dostal moc krásný dárek. Je to cedule s názvem mého mikropivovaru. Cedule je zhotovena z železného plechu, který je smaltovám. Velikostně je shodná s cedulí, na které jsou běžně uvedeny názvy ulic. Ceduli jsem si přišrouboval na zeď svého pivovárku.  

Vánoční pivo

30.11.2015 15:50
Tak jsem zase něco udělal pro své blízké a 8.11. založil várku na vánoční pivo. Uvařil jsem jej klasicky dekokcí na dva rmuty spodně kvašené. Slady jsem použil plzeňský, karamelový a Pale Ale. Před koncem chmelovaru jsem přidal skořici, pomerančovou kůru. Do hlavního kvašení jsem dal med. Kvasilo...

Nová záložka v menu

22.04.2014 18:30