Čeština do programu Brauanlage

19.02.2011 19:54

Kdo si stáhnul poslední verzi programu určitě zjistil, že se dá spustit i v češtině. Ale bohužel to není ono. Program jsem překládal a vzhledem k tomu, že mi autor poslal pouze fráze, nemohl jsem si ověřit, jak se čeština v programu chová. Opravil jsem proto některé věci a zaslal je autorovi zpět. Ten to již do programu nezakomponoval.

Níže Vám proto nabízím češtinu do programu. Není to úplně 100%, někde jsem musel vypustit háčky, kroužky a jinou interpunkci, ale čitelné to je a funguje to. Ověřil jsem to na dvou letošních várkách.

Soubor si stáhněte a pouze jej vyměňte za původní. Ten si pro jistotu uložte někam jinam, nebo jej ponechte na svém původním místě s tím, že u něj pozměníte příponu (postačí pouze poslední písmeno, např. Brauanlage _43.exa). Poté nakopírujte do adresáře stažený soubor a je hotovo. Při spuštění programu vyberete jazyk - češtinu.

Doufám, že Vám to bude fungovat, v případě problémů se ozvěte.


 

Stahujte zde